Ismerd meg a jobb alvás titkait - IKEA

Ismerd meg a jobb

Mit tehetsz még, hogy jobban aludj?

Ismerd meg a jobb alvás titkait

Alakítsd ki a nyugalom szigetét A színek ismerd meg a jobb hatással vannak ránk. A hálószobában használt színek közül a megnyugtató kék, a sárga pour know a zöld a legjobbak.

És melyik az, amelyet kerülni kell az alvás helyszínén?

legjobb összekapcsolási alkalmazások idősebbeknek

A lila. A berendezés még ennél is könnyebb feladat: kerüld a zsúfoltságot. Minél kevesebb holmi vesz körül a hálószobában, annál jobban alszol.

A napindításhoz mindig jólesik egy kávé, a pörgős konyhánkban.

Így ébredés után is komfortosan és jól érzed magad. Javítsd a levegő minőségét Földünk több vidékén nehéz megoldani, hogy a légszennyezést távol tartsuk otthonainktól. És mivel elég sok időt töltünk az ágyban, mindennél fontosabb, hogy a hálószobában tiszta legyen a levegő.

Life at Accenture

A ventilátor, a légkondícionáló, a légtisztító vagy éppen a zöld növények — mint például az aloe vera vagy a csokrosinda, más néven zöldike — nagyban hozzájárulhatnak a levegőminőség javításához. Mérsékeld a kávéfogyasztást és a dohányzást Köztudott, hogy a koffein nem segíti az elalvást.

Olykor elég egy délutáni kávé is ahhoz, hogy lefekvés után álmatlanul forgolódjunk. Azonban az alkohol segít ellazulni, megnyugtatja összekuszálódott idegeinket.

alkalmazás találkozik férjes asszony

És ez most jó hír? Nem igazán. Mert ilyenkor a szervezeted egész éjszaka az alkohol negatív hatásai ellen fog küzdeni — vagyis pihenés helyett dolgozik.

Az alkohol a szájpadlásod és a torkod izmait is ellazítja, ezért szoktál horkolni több ital után. A dohányban található nikotin szintén hátrányosan befolyásolja az alvásodat. Az alkoholhoz hasonlóan ugyanúgy megnehezíti a tökéletes pihenést a szervezeted számára.

Azt mondják, hogy egy barátnak van egy kincs, és az igazság az, hogy van olyan dolog, amit csak egy jó barátnak mondana még a szüleid előtt is. A hűséges és hűséges barátok egész életük során megmaradnak, és mindig ott vannak, hogy segítsenek a rossz időkben. Kapcsolódó cikk: "A tudomány szerint barátok 10 előnyei" Kérdések, amelyekkel jobban megismerhetik barátait Ha többet szeretne tudni a barátairól, és megosztani veletek az aggodalmaikat, gondolataikat és várakozásaikat, az alábbiakban egy 60 kérdéssel ellátott lista, amely segít az életedről megtudni.

A dohányosok ezért gyakrabban küzenek az elalvással, és nem is alszanak olyan olyan hosszan. Ne bújj ágyba a mobiltelefonoddal Egyéb szokásaink is negatívan befolyásolhatják az alvást. A kávé- és alkoholfogyasztáson, valamint a dohányzáson túl a mobiltelefon- és ismerd meg a jobb laptophasználat is ilyen.

Nyolc további lépés, amely segít a még jobb zenei élmény elérésben. Ismerd meg a fejhallgatódat!

A problémát nem maguk a készülékek jelentik, hanem az általuk kibocsátott kékes fény. Szervezetünk ezt figyelemfelhívásnak tekinti, és így elég nehéz elaludni.

A mesterséges fények és általánosságban bármilyen fény meggátolják a melatonintermelést, pedig ez a szervezetünk által előállított természetes hormon felel azért, hogy fáradtnak érezzük magunkat. További részletek Inkább a zenét szereted?

típusú flörtöl

Lassíts, és merülj el ezeknek a nyugtató videóknak a világában — jó hatással lesznek a hangulatodra, fokozzák a kreativitásod, javítják a koncentrációs képességedet, és kiegyensúlyozottabbá tesznek.